Saturday, October 31, 2009

N-am !

Eu , ce să zic.. N/A . Adică n-am cu ce .  Nu ce , cum sau unde ci doar n-am . Dacă era un concurs cu subiectul “n-avem” eu ieşeam pe primul loc . Şi n-aveam ce să câştig că n-aveau nici ăia de organizau concursul .

N-am . Aşa zic toate . Dar ce n-ai ? Creier ? Stai , că devin misogin . Deci fetele n-au . Să zicem că n-au mădular . Oricum , nici noi n-avem pizdă deci tot aia e. Dacă ele se simt complexate că nu se ridică şi la ele aia mică tre să ne lovească mereu în coaie (la figurat , pentru proşti)? Şi eu mă simt complexat că mă dor bijuteriile de fiecare dată când mă lovesc la ele şi dacă mă filmez în timp ce mă frec la pulă mă cred ăştia obsedat . Dar nu îi cer prietenei să îmi ia o poşetă cavalli , pantofi cu tocuri înalte sau să mă ducă la restaurant . Nu !

Staţi că am aberat de la subiect !

-Marinică ,dă-te mai încolo ! spuse ea vizibil incomodată de respiraţia lui urâtă.

-Neah ! Ce pula mea vrei , fă ? Du-te-n pula mea . Şi aşa de fiecare dată când te fut îmi rămân 15 cm afară ! replică el complexat că o are prea mare.

-Hai coaie , ce puţa mea ! Măcar ne futem ? Facem un 69. Măcar aşa nu îţi mai simt duhoarea din gură .

-Bine , fă !

Cei doi s-au apucat să facă sex nebun . După 2 minute el s-a eliberat în imitaţia ei de vagin. Nu se ştie cum a ajuns acolo. Poate de la stres.

-Marinicăăă.. dă-mi dracu pastilele de a 2-a zi . Să nu rămân însărăcinată .

-N-am . N-ai. Le-am vândut . Mi-am luat bere cu banii ăia.

-Bă prostule ce eşti ! Dacă rămân însărcinată ?

-Du-te-n pula mea ! Ai uitat că nu ţi-au implantat încă ovulele ? Abia ţi-ai schimbat sexul , boule ! Sau vaco ! Pula mea .

No comments:

Post a Comment